Trustpilot

Handelsbetingelser

Nedenstående standard handelsbetingelser er udarbejdet af e-mærket og kan frit benyttes af danske kunder hos HostedShop. HostedShop anbefaler at tilkøbe et e-mærket abonnement, så e-mærket kan tilpasse betingelserne til din forretning, samt løbende sende opdateringer om lovændringer, så betingelserne også i fremtiden dækker lovkravene. Læs mere om e-mærket.

Dette er en standardskabelon så husk at tilpasse den til din virksomhed. Sæt selv data ind i de sætninger der er markeret med
grønt. Hvis du ikke har varer der hører under fortrydelsesretten kan du blot udelade den del af teksten.

Husk at der i ordrebekræftelsen skal være vedhæftet handelsbetingelser og fortrydelsesformular så kunden får den. Eventuelt kan den sendes med varen.

 
   

Generelle oplysninger
C & S Handel
CVR-nr. 43336541
Adresse Nørreagervej 20A, 6360 Tinglev
Mailadresse: shop@hellesbettebiks.dk
Telefonnummer: 51581975

 

Betaling

Onpay + MobilePay

Vi tager ikke kortgebyrer.
 

Beløbet betales forud  
 

 

Fragt

Pakker sendes med GLS eller PostNord, alt efter størrelse, til den billigst mulige pris

Der leveres kun til Danmark og brofaste øer. Enkelte produkter sendes kun efter aftale.
 
Varer afsendes inden for 2 hverdage til afhentning på nærmeste post-udleveringssted for pakker og til adressen for brevpost. Vi tilbyder også hjemmelevering.
 

 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

OBS! - Der er IKKE fortrydelsesret på special-lavede produter efter kundens ønske, eller genbrugsting.
 
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til shop@hellesbettebiks.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb, og betaler selv for returfragt

 

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
 
 

 

Ingen fortrydelsesret
Bestilling af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg, er at betragte som en endegyldigt køb fra det øjeblik, du godkender design og kan derfor ikke fortrydes.
 

 
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Bemærk at original-emballage endvidere skal være indtagt. Dvs. at den ikke må være tapet, limet eller lignende. Når vi sender varer i som er i original-emballage sørger vi endvidere for, at det samme er gældende.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

 
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, dog ikke fragtomkostninger,  senest 7 dage fra den dag, hvor vi har modtaget varerne retur.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til:
C & S Handel 

Nørreagervej 20A

6360 Tinglev

Eller leveret til : Tinglev Station Kiosk

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Refurbished eller håndmalede/lavede varer betragtes som genbrug, og man kan derfor ikke forvente at det holder evigt

Varen sendes til:
C & S Handel

Nørreagervej 20A

6360 Tinglev

Eller leveret til: Tinglev Station Kiosk
 
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  

 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi benytter det kun til den aktuelle ordre. Vi tilbyder endnu ikke oprettelse af brugere
 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  

 
Personoplysningerne registreres hos C & S Handel og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: shop@hellesbettebiks.dk

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os pr. mail på: shop@hellesbettebiks.dk. Tilføj dit telefonnummer, så vi evt. kan ringe dig op. Da firmaet er på hobbybasis, skal vi også kunne passe vores alm. job.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

 


 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 16.07.2022